Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
Posl.aktualizace: 16. března 2011 15:38
Jméno: bnic
IP: uživatel6546
 ...vlastnim tento vyfuk...výborny,kvalita,přesnost!vřele doporučuji!
Datum: 16. března 2011 15:38
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel924
 Hoj.\\r\\nProsímvás, potřebuji nějaký návod nebo alespoň radu jak rám pionýra upravit aby tam šel dát jeden centrální tlumič jako kyvnou vidlici... Něco přesně takového: http://opijawa.tym.cz/fotky/kola1.jpg\\r\\nAle prosím přesnej návod jak na to, co kde říznout, kde přivařit atd... Stačí slovně, lépe obrázky či náčrty.\\r\\nNa E-mail: trachta.o@seznam.cz Nebo zde nebo odkaz.\\r\\nDík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:51
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel924
 Jojo, zase pro kamaráda.. Jinak dík za ten odkaz..
Datum: 15. března 2011 21:51
Datum: 15. března 2011 17:31
 Tyjo ja nevim co natom vidis slozityho, existuje dobova uprava ramu pro tereni zavody tak si to najdi... Zase pro kamarada co dobre plati?
Datum: 15. března 2011 17:20
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 To nikdo nedá, zkus si namáhat hlavičku...
Datum: 15. března 2011 7:59
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 čau draci máte někdo zkušenosti s 9ti zubým primárním kolečkem zlepší to tah a o kolil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 13:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mám za to, že o 2 články...
Datum: 15. března 2011 13:53
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 budu muset zkracovat primární řetěz? o kolik
Datum: 15. března 2011 10:54
 O tolik,že nebudeš potřebovat jedničku,pokud ti aspon trochu pincek jede...Hlavně to nedávej na starej vylágrovanej motor,protože to s tim musíš mít pořád v otáčkách aby to jelo....
Datum: 14. března 2011 23:08
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 budeš mít sílu ale pojedeto pomalu
Datum: 14. března 2011 21:51
 Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:31
 Jelikož dělám amatérské opravy, úpravy atd. a kamarád chtěl něco spešl tak mě napadlo mu to udělat protože dobře platí
Datum: 14. března 2011 18:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 zajimavé.... v jednom tématu tuning odsuzuješ a zde se na něj ptáš...
Datum: 14. března 2011 15:31
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Prehozeny kolecka v prevodovce je nesmysl... Je to na nic.
Datum: 14. března 2011 7:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zesíl dvojku
Datum: 13. března 2011 22:57
Datum: 13. března 2011 21:44
 Stejskyho úprava,jak říkáš DellOrto 21(19),rezonanční vejfuk,jiný tlumiče,...
Datum: 13. března 2011 21:29
 8 vibrus valce,hvjezdicova hlava,a nejak to odlechcit
Datum: 13. března 2011 21:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, myslíte že když si koupím nové zadní světlo na jawu 550 pařez. Které se dá koupit skoro všude.Tak zda už je v originální jawácké červené barvě 8850 ČSN ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:30
 No co jsem to viděl na burze tak to v nějakky cerveny uz bylo- ale jestli to bude přesnej odstin co nalakujes pareza - to asi nebude uplne ladit- lepsi prelaknout
Datum: 13. března 2011 21:30
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 čaute víte jak nová hvězdicová hlava má v místě jak se spalovák opírá o okraj válce takový stupínek ?? vždycky sem s tím v pohodě jezdi a tedka mi kamarát řekl že to mám označit tužkou podle vnitřku válce a sicovat to je to tak ??? díky za odpovědi čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:04
 čau jawetáci potřeboval bych radu  Budu kupovat fichtla a nemůžu se rozhodnou jestli ho mám předělat na kros nebo ho nechat v orig. A nebo bych si mohl sehnat motor a udělat si jednoho do krosu a druhej orig  co myslíte ? poradtě ..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:44
 Kdyby včichni na fichtl-cupech měli stejně výkonej a zpřevodovanej motor,bylo by to o ničem
Datum: 14. března 2011 17:44
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 přemýšlel si někdy nad tim proč se čipujou auta? které maj poté místo 80kw třeba 100kw? výrobce nastaví motor na optimální životnost a lidé jako závodníci na fichtlech takový motor také dovedou upravit na o dost vyšší výkon... to vše samozřejmě ale na úkor výše zmíněné životnosti.. ještě bych rád položil otázku - je či není načipovaná ochcávka ještě ochcávka? nebo to je už jiná dimenze?\r\nchápu že originální pincek je jen jeden, ale proto se přece upravují aby se závod stal zajimavým.. kdo má nejlépe naladěn stroj může se pak těšit z vítězství.. nebo vy jezíte pouze sériové stroje \r\na dojíždíte do cíle na stejno?
Datum: 14. března 2011 15:20
 Nejel, a ani jet nechci.
Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně.
To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!!
Datum: 14. března 2011 15:05
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ondřej: to musíš mít dost ubohou konkurenci... Nevím, kde jezdíš, ale přijď se podívat třeba na závody do Kozmic nebo Poříčí a uvidiš. "Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod." Asi jsi ne žádným kloudným speciálu nejel.
Datum: 14. března 2011 10:52
 jestli budes kupovat konkretniho fichtla nech ho v origu a na cros si kup treba nejakyho predelanyho uz- to se vyplatí vic i financne
Datum: 13. března 2011 21:26
 Chlapci. Jezdím na pionýru závody za stodoláky už 5 let (a to je mi 13) a můžu vám říct že nějaký ladění fihtla, jakýkoliv je úplně k hovnu.
Nikdy, opakuji NIKDY pionýra nevyladíte na super výkon a jak říkával můj děda: ,,Nejlíp jede pinďour když je dobře poladěnej´´.
Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod.
A nakonec vždycky se ten upravenej šmejd posere po pár kilometrech jelikož motor pionýra to prostě nevydrží.
Pravej českej originální fichtl vydrží prostě všechno. Možná zainvstovat trochu do lepších tlumiču ale taky moc ne protože co vydržej nějaký krosový tlumiče, nevydrží rám.
Dokonce jsem každý rok, každý závod, každé kolo co jedu, že většina speciálů odstupuje ze závodu protože se jim to prostě přehřeje, nebo nevyjede mírnější kopeček kterej my s originálnímy fichtli profrčíme na 2 protože nám se to jen tak neuvaří.
Toť vše. Zlatej fichtl vítězí!!!
Datum: 13. března 2011 21:16
 Nechal bych to original, krosku s toho chudáka nedělej
Datum: 13. března 2011 20:15
 Navíc furt je to jenom tříkvaltová slaboučká padesátka se slaboučkym rámem a ještě slabší přední vidlicí...prostě nechat to v origo stavu, a na nějakej extra terén zapomenout....
Datum: 13. března 2011 19:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No originál je fakt nejlepší volba, cross tě omrzí, a to už musí bejt pořádně upravenej cross, aby vypadal k světu.
Datum: 13. března 2011 19:33
 originál !! až tě omrzí budeš za něj mít lepší peníze než za cross
Datum: 13. března 2011 18:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Origo
Datum: 13. března 2011 18:39
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci chci se zeptat jestli je tento postup správný jedná se o jawu 550 pařez. 1) Plechy brousíme 2) nastříkáme tmelem 3) Tmel obrousíme aby tam nebyli hrbolky 4) nastříkáme originální barvou 5) uděláme zlaté linky 6) přestříkáme bezbervým lakem. A ještě jeden dotaz nevíte kolik té barvy (ml) a toho tmelu budu tak orientačně potřebovat na celou jawu 550 ? Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:27
 ano, máš stěrkový, to je ten co s ním kituješ díry, a pak je ještě stříkací tmel, což je v podstatě ten samej materiál, akorát to pokryje celý povrch, samozřejmě to nevyplní velké díry, je to spíš pro dorovnání povrchu po stěrkovám tmelení
Datum: 13. března 2011 19:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A on je taky stříkací ja ten tmel?
Datum: 13. března 2011 19:17
 V podstatě taková speciální základovka, vytvoří trošku silnější vrstvičku, a vyplní to poslední rýhy po broušení kitu, plnič se pak přebrousí smirkem cca 800 pod vodou, a na to už se lakuje...
Datum: 13. března 2011 19:13
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau co je to ten plnič?
Datum: 13. března 2011 19:09
 ještě trochu jinak bych to udělal...na obroušený plechy bych nanes stěrkovej kit na vyrovnání největších děr, vybrousil ho, pak přes to stříkací tměl, přebrousit, na to plnič, přebrousit, na to vrch, nechat vytvrdnout a pak linky, který bych skoro nepřelakovával...a stříkacího kitu kup plechovku, to je asi kilovka, a vrchní barvy podle mě tak 0,5l, možná ani ne...
Datum: 13. března 2011 18:50
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 zdarec draci jak mám s jawy 20 udělal trošku cross jawu ? díky a čím by šel zhlasit zvuk myslím tím nějaké ty otvory do výfuku nebo tak ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:48
Jméno: jawař
IP: uživatel11114
 vytáhni sředový tlumič a místo něj tam narvi drátěnky
Datum: 15. března 2011 17:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Já koil mustanga cross s dírou ve vejfuku a at te ani nenapadne tam dělat nákou díru.
Datum: 13. března 2011 17:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Amen, a zvuk se ma snizovat ne zvysovat...
Datum: 13. března 2011 17:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 V tvým případě bych nic nedělal, žádnej cross a díry do výfuku už vůbec ne... Raději jawu prodej někomu, kdo k ní bude mít úctu !!
Datum: 13. března 2011 16:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci začal jsem renovovat jawa 550 pařez. A chci se zeptat jaké je číslo originální červené barvy na tento stroj. A ještě jeden dotaz čím děláte zlaté linky? Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:39
 Originální odstín červené je 8850 dle ČSN. Zlaté linky je podle mě nejlepší nechat udělat od profíka...přecijen to renovuješ, tak ať to nějak vypadá
Datum: 13. března 2011 13:39
 Zdar borci mám 175/450 a karbecem Mikuni 36 a zajímá mě esli bude lepší když dám membránu na sání ?? Máte někdo zkušenosti ? předem dík za odpovědí a info
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 7:28
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jeste tu o Karkulce prosim...
Datum: 14. března 2011 7:28
Datum: 13. března 2011 22:25
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 tak už toho nechme, prostě to jede a točí 10 000, co je na tom divnýho???  ))
Datum: 13. března 2011 22:06
Jméno: Luk
IP: uživatel11329
 JAWA_ceZetak jak můžes napsat že to ani nenakopne , ty si to zkoušel nebo co ? nechápu co by na tom nešlo  když píše ze to má a ptá se na membránový saní tak to asi zkoušel, si myslíš že to má položený doma na stole a kouká na to ?.. jsem svědek že ten motor normálně beží , jede daleko líp než s originál karbem.. prostě MIKUNI..
Datum: 13. března 2011 21:15
Datum: 13. března 2011 12:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 urcite mas mobil s kameru tak to natoc a hod to na youtube , nevidim neverim.
Datum: 13. března 2011 11:48
 klikař: to je taky fakt  450 má sací kanál úzkej a navíc esovitej
Datum: 13. března 2011 10:46
 kolečko, já bych chtěl vědět jak procedí tu směs z velkýho karbu tou origo sací dírou. jeho koncepce totiž popírá fyzikální zákony míchání kapalin a tekutin ve výsledný produkt jemného aerosolu v přesném poměru. prostě se mi to nějak nezdá
Datum: 13. března 2011 10:40
 hmmm pochybuju že někdy budu mít 175 s kulatym motorem. jsem zvědavej co ti tu k tomu napíšou lidi o kterejch vim že něco umí. jestli se vůbes budou obtěžovat se k tomu vyjadřovat....
Datum: 13. března 2011 10:35
 rider: Jak si ty otáčky měřil?  Neřikam že kecáš, ale jak si mohl z toho traktorovýho motoru dostat takový točky, to nechápu...
Datum: 13. března 2011 10:34
 Tak si nevěř až budeš mít na 175 karbec jak mlejnek na maso  pak poznáš sám co to udělá
Datum: 13. března 2011 10:17
 hmmmmmm...... zajímavé.... a já si vždycky myslel že je potřeba aby nejrychlejší proudění bylo v místě kde se míchá benzín se vzduchem. že ti to točí 10 000 o tom silně pochybuju.
Datum: 13. března 2011 10:13
 Difuzor je 36mm je to z 250 Kawasaki KX akorát sem udělal přechodovou přírubu a nic sem nepřevrtával  ae zajímá mě jesli s membránou to bude dávat ještě víc  ted točí kolem 10000ot/min.
Datum: 13. března 2011 9:59
 nepřepsal jsi se?? to jsi vyvoral takovou díru i do karteru nebo kudy to u týhle plečky vede za karbem???
Datum: 13. března 2011 8:31
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Zdar draci mam dotaz jaky je rozdil hlav ze simsona -1. seriovka s51 ,2. S50 STAR pri pouziti na motoru jawa 21 jestli je teda mezi nema vubec nejaky rozdil?Predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 22:25
Jméno: Luda
IP: uživatel11102
 Čau draci, nevíte náhodou o někom kdo pískuje díly na pionýry v okolí Zlína ? Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 1:58
Jméno: Lukš
IP: uživatel4620
Datum: 14. března 2011 1:58
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 12. března 2011 23:21
 Jo a Pitbike mívaj širší řetěz než fichtl ae stejnou rozteč článků  např. jako MZ 150 nebo ČZ
Datum: 12. března 2011 23:21
 Zdrawim jhoo sou to stejný řetězy simson a pincek já měl na simsonu rozetu fichtláckou do crossu a v poho
Datum: 12. března 2011 23:16
Posl.aktualizace: 13. března 2011 14:29
Datum: 13. března 2011 14:29
Jméno: jirka
IP: uživatel11313
 krysto6 ® :\\r\\nnevim co na tom vidis hranatyho(snad jen ram je hranatej) ale zalezi na to co se ti libi  - jinak tady je aktualizovana galerie: \\r\\nhttp://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/merklovice-od-2011
Datum: 13. března 2011 11:41
Jméno: Luďa
IP: uživatel2336
 mi to spíše přijde že někomu odešel na pitbike motor a zrovna se mu doma valel motor z fichtla tak to tam jebnul
Datum: 11. března 2011 19:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Najdi si nejakou pitbiku na dily, , tohle je docela drahy, a sedlo v tom bych nehledal problem to se da kdykoliv udelat
Datum: 11. března 2011 18:52
Datum: 11. března 2011 18:43
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 O vejfuku tu je hoodne prispevku, jak tu tak i na strankach lidi co ty chrchly ladej, takze hledat, plasty z pitbike(do litra splasis novy)
Datum: 11. března 2011 18:03
 nj ja taky myslel jenom vzhled aby to vypadalo jako kros  co vejfuk hikone stojí 300kč a má ho hodně lidí co je dobrej? + bych chtěl centrální tlumič ne ty dva co tam sou. je nutná nová zadní vydle? a kde seženu ty krásný plasty co sou tak brutální 
díkes chlapi za každou radu
Datum: 11. března 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Dá se udělat i jemně/levně upravenej motor ve stylu "seriovka" .....základem je Vape a nějaký rozumný dvoukanálový válec alá Cestovní úprava (není těžké vyrobit něco podobného,výkresů na netu je dost),zbytek motoru muže zůstat seriový,jen třeba změnit sekundární převod třeba na 11/55 či 10/55.....pokud se k tomu udělá vhodný výfuk,tak to není vůbec k zahození....a náklady?...minimální....
Datum: 11. března 2011 17:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja myslel ze to chce jenom vzhledove prekopat, motorove uz to je jina
Datum: 11. března 2011 17:50
 tak to nic no  zůstanu u klasika
Datum: 11. března 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Dobře,spočítam ti jen motor: 100mm klika,vycentrovani,vyvaženi,nova ojnice ať nežeru tak 1200,-,karburátor,koleno,filtr 2000,- ,zapalování 3000,- ,primár+lepší spojka 1500,-,převodovka 1800,- ,válec 2500, ložiska gufera+ostatní věci do motoru max 1000,- + výroba výfuku.....už sme na 13 000,-....jen v motoru...a to by nebyl extra ostrej motor.....máš na to?
Datum: 11. března 2011 17:33
 nemáš fotku? tys vyhrál 2 fichtl cupy  cool seš hustej borec
Datum: 11. března 2011 17:14
Jméno: hona
IP: uživatel11314
 Ahoj mám doma na prodej takový podobný rám na pionýra kola jsou 17 stačí namontovat dobrý motor a jenom jezdit. Na tomhle pionýru jsem vyhrál loni Drachkov a Kozmice.
Datum: 11. března 2011 17:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 11. března 2011 15:56
 Draci,neni náhodou Jirky Lovětínskýho?
Datum: 11. března 2011 15:52
 tk je mi 15 a mam pár tisíc
Datum: 11. března 2011 15:11
 kolik ti je a kolik máš peněz, když chceš něco takové stavět?
Datum: 11. března 2011 15:08
 ta¨444,333 jsou hrozne hranatý, ale ta bíla 555 ta je krásná celá rodina se tomu věnuje no.. ne jako u nás jenom já a trošku děda
Datum: 11. března 2011 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel11313
Datum: 11. března 2011 13:18
Datum: 11. března 2011 12:58
 Nejlepší by asi bylo sehnat někde krosku bez motoru a převařit úchyt rámů na pio motor. Na té druhé fotce je prakticky originální jen ten motor..Přestavba by vyšla levnějš to jo, ale lepší a kvalitnější bude kroska bez motoru. Nezbastlíš fichtla a kroska bude kvalitka
Datum: 11. března 2011 12:44
 krásná ještě do ní dát 175 z čz a jelo by to  , jinak převařovat ram to budu potřebovat inovy tlumiče zadni ne nebo spíš centrální tlumič
Datum: 11. března 2011 12:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel11021
Datum: 11. března 2011 12:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud si sikovnej a nepotrebujes to tak extra jak ma on(jiny kola, asi i ram, nebo jen kyvka) a stacej ti jenom plasty tak do litru se s tim vejdes, samozrejme budes muset prevarovat ram
Datum: 11. března 2011 12:15
 ne prosimtě ale napr. v urob si sám takovyhle návody sou ale zajímá me cena cca.
Datum: 11. března 2011 11:52
 Návod?? Ty to chceš snad skládat jak lego bo co?
Datum: 11. března 2011 11:50
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 čuste chtěl sem se zeptat chci dělat neony na fichtla pod zadni sedačku a do krytu jak je zapalovani tam mam plexi tkze to pujde videt z venku,poradil by ste mi někdo jak na to postup?popř. i nějake fotky atd...Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2011 9:19
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 jako to chcu zkusit jake to bude a s těma policajtaema to se neřeší sem fichtla ted pooskladal tkze technicka nic tam není tkže
Datum: 12. března 2011 9:19
 Delej si co chces, dulezity je ze to bude hnusny, ty pasky tvorej efekt jak svetla na stromecku, neudela to plynulej prechod mezi svetlem, takze budes vypadat spis jak kdybys utek z cirkusu. na takhle stary motorce je to spis k smichu
Datum: 10. března 2011 22:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Kluci to tu furt vymlouvaji všem..ale neni to špatne..ja jsem si koupil hodně levně dva diodove pasky a budu to lepit asi pod nadrž..ale budu to napojovat na baterku nabijeci a vypinač.. protože jinak to je zbytečne..jak te uvidi policajti se sviticim fikem tak mas po prdeli
Datum: 10. března 2011 21:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Takze nahovno vlastne, za dne to neuvidis, v noci s tim hadam nejezdis, ale kdyz te bavi vrazet do toho prachy a parkrat si s tim bliknout v garazi tvoje vec
Datum: 10. března 2011 20:30
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 ok,tk chci to tám dát kvůli toho na vzhled prostě
Datum: 10. března 2011 20:13
 dej tam usměrnovač(jinak může ledka blikat), vypínač, odpor, LED a pořádně to zaizoluj. ALE nejdříve si promysli proč tam vůbec něco takového bastlit ?
Datum: 10. března 2011 19:14
Jméno: Argo22
IP: uživatel11304
 zajimalo by me jak vymacknout pionyra 90 konstatne treba kdyz jedete z brna na vyskov postare .... samozrejme po rovine .... upravy a tak ale aby to mohlo byt na motorce s papirama a udelalo to oficialne stk a pritom se nezmenila moc zovotnost a vykon motoru... slo by to vubec nejak ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 23:37
Jméno: Argo22
IP: uživatel7810
 tak nepotrebuju 90 80 by me stacilo uplne s prehledem.... nechci jet proste do brna prez hodinu.....
Datum: 10. března 2011 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel11308
 80km/h na CU je slušný....8 tisíc na trojku tak nějak odpovídá tomu co naměřil stejsky na prvních vyjíždkách se seriovym mustangem....máš dobře naladíno! ....... Argo22: Když chceš 90km/h od seriovky,tak to chceš fakt moc.....dal by se udělat takovej rozumnej válec,k tomu předělat karbec,koupit VAPE,udělat pevnější spojku,koupit kvalitnější ojnici,ale ten výfuk je vcelku problém.....zase když uděláš nějaký válec typu cestovní úprava aby to nebylo náročný na vejfuk a karbec a dáš na to tvrdší převod aby to jelo tech tvejch 90,tak to zase stratí tah a ty kopce se s převodem 14/55 musí furt točit,mě to moc nevyhovovalo....to musíš rozmyslet....
Datum: 10. března 2011 16:04
Jméno: Argo22
IP: uživatel7810
 tak to je pekny ten 4kvalt ale ja potrebu aby to mohlo normalne jezdyt po silnici na papirech
Datum: 10. března 2011 13:57
 13 z ..origo...
Datum: 10. března 2011 12:27
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jaky mas sekundarni kolecko?
Datum: 10. března 2011 12:23
 rychlost byla měřená na radaru ve vesnici..a i na gps v telefonu...telefon ukazoval 80 a radar 82 na stejnym miste takze nwm....jinak vsecko je origo,vejfuk,karbec,filtr atd...
Datum: 10. března 2011 11:29
Jméno: mates 123
IP: uživatel11306
 cus cus no ono by to slo osobne ja pionyra mam a zacalo to na vraku a tet pokud chces do pionyra finannce investovat jde z neho vymacknout do pohody tady toto 1.udelal repas motoru pist na jednokrouzkovy valec vybrus.. 2koupit do motoru potkovu nebo si ji nechat udelat (ja osobne ji mam delanou) je to vlastne to ze prostor mezi dvema setrvaky na klice uspes tim udelas dole vetsi tlak kanaly ti to cpou rychleji nahoru potom 4 rychlostni prevodovko to je asi nejvetsi silenost protoze je to celkem velka dupacka.. a maas to
Datum: 10. března 2011 11:27
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jen pro zajimavost, cim si tu rychlost meril? 82km/h po rovine je slusna hodnota. Jake mas ostatni prislusenstvi?
Datum: 10. března 2011 11:21
 Jde to...nech si udelat u stejskyho válec..já mám cestovku a po rovině jede 82...
Datum: 10. března 2011 11:08
Jméno: šnek
IP: uživatel11305
 ja si třeba budu dělat možna tuto sezonu vybrus 60 a potom by to mohlo jet i těch 80 a plus dalši upravy tak i 90
Datum: 10. března 2011 10:33
Jméno: satan162
IP: uživatel11218
 zdar draci , co si myslite o tom kdyz nechci na valec navarovat zebra ale udelat si jednoduse slusnej trychtyr na vzduch ze slusnyho plechu, na par zavodech jsem to videl a zamlouva se mi to, jaky na to mate nazor ci zkusenosti ?????? diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 17:53
 ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je lepší přišroubovat žebra navíc nebo udělat ofuky do terénnu?někdo říká že šroubování žeber nemá význam a ty ofuky zas tak rychle v terénu nepojedu aby to naháněl víc vzduchu...dík za rady
Datum: 10. března 2011 17:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vis ze se to tu resilo cirka 2dny zpatky? Udelej si tam co chces
Datum: 09. března 2011 20:12
 Tak to víš že by to fungovalo...jestli ti tolik nezáleží na vzhledu, tak proč neudělat trychtýr
Datum: 09. března 2011 20:06
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Čau,máte někdo skušenosti se zapalováním z minibiku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:39
 Adamec(ne já,jeden závodník  ) jel s kladívkem v klidu 11 000 ot...
Datum: 16. března 2011 21:39
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Četl jsem že 9000 tis. + už nestíhá,ale zatím ho nechám spíše jde o to,jak se sešteluje.
Datum: 10. března 2011 18:44
 Proč ho chceš měnit?
Datum: 09. března 2011 19:21
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ok,asi nechám origo...
Datum: 09. března 2011 17:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No moc mi to nesedělo, skoušel sem si udělat s hliníku takové klínky (podložky) ale bylo to pořád málo možná de o to jaké zapalování tam dáš  nej je orig! to když je plně funkční tak i na závody stačí
Datum: 09. března 2011 0:21
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec upravil sem si válec je to dvoukanál mám na něm novej výbrus a chcu se zeptat kolik mám ředit por záběh a jak dlouho a jakým způsobem to zajíždět. Ještě se chi zeptat jestli je lepší dát na klikovku ložiska s větší vuli než C3 (na 125 krosky dáváme C5) aby rychleji povoli.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:51
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 Jo dík no uvidíme jak to pojede a co se týče oleje ja mu budu věřit.
Datum: 09. března 2011 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 stejsky kdysi měřil dvoukroužkovej píst....graf má myslim někde v sekci technika...dvoukroužek končí na 8500 otáčkách.... co lahodí motorovce nemusí ladit upravenému pionýru
Datum: 09. března 2011 16:06
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec taky jsme přemýšlel že na kliku dam skf 6303 C4, Píst mám dvoukroužek tak mělo by to točit kolem 9000-9500 Olej mám to co se dává do pil stihl je to ten červenj strýc dělá v lese a používá ho už hodně dlouho a ještě nezadřel.
Datum: 09. března 2011 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel11301
 Hodně lidí jezdí na klice C3 i na upravenym motoru,ale udajně by C4 měli bejt lepší,přecejenom závodní motor je potřeba mít volnější a menšim třením nevzniká tolik tepla a zase zroveň menšim teplem se materiál tolik neroztahuje a dochází k menšímu tření......tím nechci říct že by C3 nestačilo,ale C4 by mělo bejt ještě lepší....ale osobní zkušenost nemám....ja jdu s davem a mám c3....nevím jak moc ostrý dvoukanál máš...snaž se to zajíždět v "seriových" otáčkách(i když ono to úplně nejde)...doba zajíždění se odvijí od vůle výbrusu, 2 kroužky,jeden kroužek.....a taktéž poměr oleje bych volil podle "točivosti" motoru.....pokud se jedná o nějaký light válec typu cestovní úprava,stačí pro zajíždění 1:25 minerálu pro záběh ....
Datum: 09. března 2011 15:12
 taky..poměr najdeš tady na pokecu..je to tady na každej straně aspon 2x.....na klikovku stracej C3
Datum: 09. března 2011 12:19
|



|